Tuesday, November 11, 2008

ari kedua

kul 9.00 lagi aku da terpacak kat depan f.m tapi malangnya tak bukak lagi, aku ngan member aku amir g kedai ujung nama khulafak tu..pada mulanya rasa mcm tak nak makan tapi bila da rasa kuah kari roti canai tu...fuh...sedap trus mintak order hihihi..pas makan g tengok f.m da bukak dengan lafaz bismillah aku masuk untuk memulakan keje. tapi ari ni semangat aku rasa lain ckit r...semangat lebih huhu...mgkin sebab aku rasa banyak kje kot.. takut tak sempat siap...pastu aku rasa ari ni mcm tak ckup masa jer...sampai nak mkn tghri pun rasa malas nak pegi..lagi satu mungkin sebab terpaksa rebut pc nak wat kje...kalo orag da amik alih nanti kje aku lak tak siap..aku dpt siapkan dalam kul4 lalu g tunjuk kat kak Fat dia terkejut tgk aku wat sampai 9page patutnya 1 setengah jer...mampossss...bahan da ada cuma nak tukar jeee...kire ok rrr da siap sok pg2 nak kena anta n masuk editing plak. arini nak balik macam tak nak jer hihihi meroyan rrr pulak...aku lek cam smalam kul6 petang...sungguh bangga dan besttt sangat arini...

2 comments:

Unknown said...

wah...aku turut bersemangat membaca....huhu...FIGHTING!!! CHIAYOK...

~aZiyAn~ said...

giler r...semangat jiwa student uitm terbawak2 sey smpai sini smpai wat mcm saimen 9 pages tuh....UiTM diHatiku!!!