Thursday, November 20, 2008

ari kesepuluh 20/11/08

ari ni berpeluh2 setelkan bayaran kolej...mmmm arini lambat ckit aku masuk kul 10... pjabat kolej kul9 baru bukak nak g bayar duit lagi...huhu..pgi ni aku sampai dengan hati yang sedikit tnang sebab semuanya berjalan dgn lancar n yang paling lega da setel kan kolej...arini rasa banyak kjeeee sangat...smpai nak muntah wat n cari bahan...ntah knapA arini asyik mghintung waktu jerrr nak bailk...tapi pelikknya time nak balik tak da plak sibuk nak balik...lgipun skang ni ujan tgh lbat...abis le basah...kuyup nanti...naik mto plak tu...bileee rrr abg man nak balik ni...bosan rrr...ari ni...aku mmg betol2 cari bahan punya...hish...3x cobaaan....bos....abg nal wat lawak plak ptg2 ni...kuarkan senapang dia...kagum gak aku tgk snapang tu aku igtkan btol2...tpu je..upenya senapng tu lighter rrrr huhu aku tnya bape harga upenya sratus jerr...tak rrr mahal pun hihi smart siottt macm nak beli satu jer..abg nal bengang dvd die org pinjam...upenye2 dia minat dangdut jugak...hihi bak kate org muka ganas hati taman huhu aku suke cari dia dress up smart siooottt.....suar jin dia tuuu fuhhh....gerekkk seyy....design die...tu rrr iklan untuk arini...

No comments: