Wednesday, November 12, 2008

ari ketiga

aiiii, seperti biasa ari ni akusampai f.m kul9 pagi n tunggu f.m bukak sambil makan canai kat khulafah. pas makan aku tekgok f.m da bukak. aku masuk n abg man da terpacak kat meja dia hihi
aku pun trus letak barang n bagi dia skrip yang telah siap. skrip aku agak truk gak rrr but my first time..hihi aku akan pastikan kesalahan tidak berulag...lepas tunjk kat abgman, dia bagi aku jadual untuk masuk n anta skrip kdua. takut seyy nak masuk editing..sementara tunggu nak masuk editing aku wat ass kdua n sheila...aku cari2 gambar...kul 1 aku g makan ngan k.fat n k. su tapi tak makan pun minum air jerr..sakit perut r...hihihi..aku masuk kje balik n tunggu bro firdaus aku truskan cari gambar...pastu aku jumpa ngan dia n wat edit ngan dia bnyak gambar nak kena crop..susah jauk rrr tapi nak kene sabar rrr.... kul 5.30 ktorang benti jap 10 mnit pasttu sambung sampai kul 6.30 bro suh aku lek..dia kata takut sampai malam nanti sape nak tman aku balik...aku serba salah jgak tapi dia kata dia dah biasa...aku pun balik..huhuhu

No comments: