Monday, November 10, 2008

ari pertama

aku dah tiba kat f.m kul9.45. sesampainya aku, lepak btol2 kat depan f.m ngan kawan-kawan dengan perasaan takut. tepat kul10 kami masuk bersama dan dijemput oleh brother yang ada di kaunter, dia menyuruh kami ke bilik mesyuarat. kami masuk di bilk mensyuarat dan mendapati dak-dak degree da ada kat dalam tu. mereka seramai sembilan orang manakala kami daripada diploma seramai empat orang, kami diminta mengisi borang dan memberi ic kepada kerani dan diminta untuk tunggu sebentar. debaran yang aku rasa semakin kemuncak, sebab bahagian tugasan telah diberikan. apabila nama disebut aku telah dipilih untuk bahagian research dan content untuk celcom. pada mulanya aku rasa tanggungjawab yang diberikan sangat berat dan tugasan yang paling aku tak suke sebnarnya. tapi aku menerimanya dengan redha dan aku terfikir setiap benda pasti ada hikmahnya. aku berkenalan dengan penyelia atau nama manja Man tapi aku panggil abg man. abg man telah memberi salam perkenalan dan memberi sedikit taklimat tentang apa yang aku n kawan-kwan kene wat. aku rasa macam pecah otak jugak sebab aku tak suke subjek ni. bosan!!!. aku dibawa melawat f.m dan bersalam mesra dengan warga f.m. diorang best...sporting..n mesra... selepas itu kami diberi masa untuk berehat dan datang semula untuk pemberian tugasan. aku berjumpa semula ngan abg man dan tajuk2 tugasan diberikan aku telah memilih tajuk malaysiana aksi dan pencegah jenayah. abg man memberitahu bagaimana untuk mnyesaikan tugasan itu, aku mulai seronok dengan tugasan kerana tugasan yang diberikan tak lahh sesusah yang aku sangkakan aku harap aku dpt selesaikannya....hehehe kemudian abg man menyuruh aku melihat contoh2 video klip yang telah siap.. aku semakin seronok dan bangga mendapat tugasan ini..best..tgok macam senang lom wat lagi huhuhu...kul enam aku balik.

1 comment:

Unknown said...

karangan ke apa ni??? haha...tak buat italic ke 1.5 ke...courier new ke..heheh...syabas!!!